ALL OF ME/ SAY SOMETHING

What would I do without your smart mouth, Drawing me in, and you kicking me out
没有你的蜜语甜言,我该怎么办, 你时而热情似火,时而冷若冰霜
沒有你的蜜語甜言,我該怎么辦, 你時而熱情似火,時而冷若冰霜

Got my head spinning, no kidding, I can't pin you down
让我天旋地转,说真的,让你表态很难
讓我天旋地轉,說真的,讓你表態很難

What's going on in that beautiful mind, I'm on your magical mystery ride
你的心底有什么打算, 我已搭上你的神秘之旅
你的心底有什么打算, 我已搭上你的神秘之旅

And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright
虽然眼花缭乱,不知什么触动我心,但我仍安然无恙
雖然眼花繚亂,不知什么触動我心,但我仍安然無恙

My head's under water, But I'm breathing fine, You're crazy and I'm out of my mind
看似进退维谷, 可我活得舒服, 你不可理喻,我更是撞向你去
看似進退維谷, 可我活得舒服, 你不可理喻,我更是撞向你去

'Cause all of me, Loves all of you, Love your curves and all your edges
因为我的一切, 爱上了你的一切, 你的轮廓,你的曲线
因為我的一切, 愛上了你的一切, 你的輪廓,你的曲線

All your perfect imperfections, Give your all to me, I'll give my all to you
还有你完美的缺陷, 你的一切交给我, 我的一切也交给你
還有你完美的缺陷, 你的一切交給我, 我的一切也交給你

You're my end and my beginning, Even when I lose I'm winning
你是我的终点与起点, 就算失败我也当胜利
你是我的終點与起點, 就算失敗我也當胜利

'Cause I give you all of me, Say something, I'm givingup on you
因为我给了你所有,所有的我, 能否说些什么,我快要放弃你了。
因為我給了你所有,所有的我, 能否說些什么,我快要放棄你了。

And you give me all, all of you, oh! I'll be the one, if you want me to
你给了我所有的你, 只要你说,我便去做。
你給了我所有的你, 只要你說,我便去做。

And I am feeling so small, It was over my head, I know nothing at all
我感觉自己是如此的渺小。 你充斥着我的脑海, 可我却不知如何去做。
我感覺自己是如此的渺小。 你充斥著我的腦海, 可我卻不知如何去做。

And I will stumble and fall, I'm still learning to love, Just starting to crawl
我可能还会摔倒。我还在学着去爱,才开始迈出第一步。
我可能還會摔倒。我還在學著去愛,才開始邁出第一步。

Say something, I'm giving up on you, I’m sorry that I couldn’t get to you
能否说些什么,我快要放弃你了。我很抱歉,我无法给你你想要的一切。
能否說些什么,我快要放棄你了。我很抱歉,我無法給你你想要的一切。

'Cause all of me, Loves all of you, Love your curves and all your edges
因为我的一切, 爱上了你的一切, 你的轮廓,你的曲线
因為我的一切, 愛上了你的一切, 你的輪廓,你的曲線

All your perfect imperfections, Give your all to me, I'll give my all to you
还有你完美的缺陷, 你的一切交给我, 我的一切也交给你
還有你完美的缺陷, 你的一切交給我, 我的一切也交給你

You're my end and my beginning, Even when I lose I'm winning
你是我的终点与起点, 就算失败我也当胜利
你是我的終點与起點, 就算失敗我也當胜利

'Cause I give you all of me, Say something, I'm giving up on you
因为我给了你所有,所有的我, 能否说些什么,我快要放弃你了。
因為我給了你所有,所有的我, 能否說些什么,我快要放棄你了。

And you give me all, all of you, oh! I'll be the one, if you want me to
而你给了我所有,所有的你, 只要你说,我便去做。
而你給了我所有,所有的你, 只要你說,我便去做。

Give me all of you, Cards on the table, we're both showing hearts
给我你的一切, 知根知底,心有灵犀
給我你的一切, 知根知底,心有靈犀

Risking it all, though it's hard, 'Cause all of me, Loves all of you
赌上所有,即便它那么难下决心, 因为我的一切, 爱上了你的一切
賭上所有,即便它那么難下決心, 因為我的一切, 愛上了你的一切

Love your curves and all your edges, All your perfect imperfections
你的轮廓,你的曲线, 还有你完美的缺陷
你的輪廓,你的曲線, 還有你完美的缺陷

Give your all to me, I'll give my all to you, You're my end and my beginning
你的一切交给我, 我的一切也交给你, 你是我的终点与起点
你的一切交給我, 我的一切也交給你, 你是我的終點与起點

Even when I lose I'm winning, 'Cause I give you all, all of me
就算失败我也当胜利, 因为我给了你所有,所有的我
就算失敗我也當胜利, 因為我給了你所有,所有的我

Say something, I'm givingup on you, I'll be the one, if you want me to
能否说些什么,我快要放弃你了 。 只要你说,我便去做。
能否說些什么,我快要放棄你了 。 只要你說,我便去做。

And you give me all, all of you, oh! Say something, I'm givingup on you
而你给了我所有,所有的你, 能否说些什么,我快要放弃你了 。
而你給了我所有,所有的你, 能否說些什么,我快要放棄你了 。

Say something, I'm givingup on you, I'll be the one, if you want me to
能否说些什么,我快要放弃你了。 只要你说,我便去做。
能否說些什么,我快要放棄你了。 只要你說,我便去做。

Comments

Popular posts from this blog

常见疾病中英文名稱

颜色词汇

常见的、形容人类性格与行为的词汇中英文對照

使用“内容”造70句子 (1)

使用“内容”造70句子

TRY

常用商务汉语会话

INSOMNIA

POP DANTHOLOGY 2012