MARRY YOU



it's a beautiful night we're looking for something dumb to do, hey baby i think i wanna marry you
夜色如此美丽 让我们做些可爱的蠢事吧! 我的宝贝我只想和你结婚
夜色如此美麗 讓我們做些可愛的蠢事吧! 我的寶貝我只想和你結婚

is it the look in your eyes or is it this dancing juice, who cares baby i think i wanna marry you
是因为你的眼神迷离或是因为你的舞跳的太蹁跹, 我的宝贝我只想和你结婚
是因為你的眼神迷离或是因為你的舞跳的太蹁躚, 我的寶貝我只想和你結婚

well i know this little chapel on the boulevard, we can go whoa whoa, no one will no whoa, oh come on girl
我知道林荫小道上有一座小教堂, 没有人会察觉, 来吧姑娘
我知道林蔭小道上有一座小教堂, 沒有人會察覺, 來吧姑娘

who cares if we're trashed, got a pocket full of cash we can blow whoa whoa
shots of patron whoa whoa, shots of patrol whoa whoa, and guitar girl, don't say no no no no no
没人在乎我们是否烂醉如泥, 我们带著满满的现金, 这就来了姑娘, 别说不不不..
沒人在乎我們是否爛醉如泥, 我們帶著滿滿的現金, 這就來了姑娘, 別說不不不..

just say yeah yeah yeah yeah yeah! and we'll go go go go go, if you're ready like i'm ready
cause it's a beautiful night we're looking for something dumb to do, hey baby i think i wanna marry you
快说好好好.. 我们这就走走走.., 只要你和我一样迫不及待, 夜色如此美丽 让我们做些可爱的蠢事吧! 我的宝贝我只想和你结婚
快說好好好.. 我們這就走走走.., 只要你和我一樣迫不及待, 夜色如此美麗 讓我們做些可愛的蠢事吧! 我的寶貝我只想和你結婚

is it the look in your eyes or is it this dancing juice, who cares baby i think i wanna marry you
是因为你的眼神迷离或是因为你的舞跳的太蹁跹, 我的宝贝我只想和你结婚
是因為你的眼神迷离或是因為你的舞跳的太蹁躚, 我的寶貝我只想和你結婚

oh! it's a beautiful night we're looking for something dumb to do, i'll go get the ring, let the choir bell sing like ooh ooh ooh
~哇哦~!夜色如此美丽 让我们做些可爱的蠢事吧! 我会把戒指带来, 然后让婚礼钟声响起
~哇哦~!夜色如此美麗 讓我們做些可愛的蠢事吧! 我會把戒指帶來, 然后讓婚禮鐘聲響起

so what you wanna do ooh ooh, lets just run girl, if we wake up and you want to break up
所以你要什么 哦哦, 我们逃跑吧,女孩, 但如果我们梦醒了你决定要分手
所以你要什么 哦哦, 我們逃跑吧,女孩, 但如果我們夢醒了你決定要分手

that's cool ooh ooh, no i won't blame you ooh ooh, it was fun girl
don't say no no no no no, just say yeah yeah yeah yeah yeah, and we'll go go go go go
那也没关系, 不 我不会怪你, 可爱的女孩, 别说不不不..快说好好好..我们这就走走走..
那也沒關系, 不 我不會怪你, 可愛的女孩, 別說不不不..快說好好好..我們這就走走走..

if you're ready like i'm ready, cause it's a beautiful night we're looking for something dumb to do
只要你和我一样迫不及待, 夜色如此美丽 让我们做些可爱的蠢事吧!
只要你和我一樣迫不及待, 夜色如此美麗 讓我們做些可愛的蠢事吧!

hey baby i think i wanna marry you, is it the look in your eyes or is it this dancing juice
我的宝贝我只想和你结婚, 是因为你的眼神迷离或是因为你的舞跳的太蹁跹
我的寶貝我只想和你結婚, 是因為你的眼神迷离或是因為你的舞跳的太蹁躚


who cares baby i think i wanna marry you, just say i do ooh ooh ooh, tell me right now baby
tell me right now baby baby, just say i do ooh ooh ooh, tell me right now baby, tell me right now baby baby
我的宝贝我只想和你结婚, 告诉我宝贝, 告诉我宝贝 宝贝, 说我愿意, 告诉我宝贝, 告诉我宝贝 宝贝
我的寶貝我只想和你結婚, 告訴我寶貝, 告訴我寶貝 寶貝, 說我愿意, 告訴我寶貝, 告訴我寶貝 寶貝

oh! it's a beautiful night we're looking for something dumb to do, hey baby i think i wanna marry you
~哇哦~! 夜色如此美丽 让我们做些可爱的蠢事吧! 我的宝贝我只想和你结婚
~哇哦~! 夜色如此美麗 讓我們做些可愛的蠢事吧! 我的寶貝我只想和你結婚

is it the look in your eyes or is it this dancing juice, who cares baby i think i wanna marry you
是因为你的眼神迷离或是因为你的舞跳的太蹁跹, 我的宝贝我只想和你结婚
是因為你的眼神迷离或是因為你的舞跳的太蹁躚, 我的寶貝我只想和你結婚

Comments

Popular posts from this blog

常见疾病中英文名稱

颜色词汇

常见的、形容人类性格与行为的词汇中英文對照

使用“内容”造70句子 (1)

使用“内容”造70句子

TRY

常用商务汉语会话

INSOMNIA

POP DANTHOLOGY 2012